- محتویات اصلی صفحه
سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي

بيستمين اجلاس هيات عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان

جستجو کن
  
> بيستمين اجلاس هيات عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان > اخبار > سازمان نظام مهندسي كمك حال وزارت راه وشهرسازي  

اخبار: سازمان نظام مهندسي كمك حال وزارت راه وشهرسازي

 

سازمان نظام مهندسي كمك حال وزارت راه وشهرسازي 

متن خبر

سازمان نظام مهندسي كمك حال وزارت راه وشهرسازي

 

استاندار آذربايجان غربي گفت: سازمان نظام مهندسي با توجه به كارآمدي و تخصص بدنه خود مي تواند در زمنيه هاي مختلف كمك حال وزارت راه و شهرسازي باشد.

 

به گزارش ستاد اطلاع رسانی بیستمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی کشور، قربانعلي سعادت در بيستمين اجلاس هيات عمومي سازمان نظام مهندسي به ميزباني اروميه با تاكيد بر رويكرد دولت دوازدهم در زمينه كوچك سازي بدنه ارگانهاي دولتي گفت: سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور مي تواند بعنوان سازماني همسو با وزارت راه و شهرسازي بخشي از وظايف اين وزارت خانه را برعهده گيرد و اين مي تواند به چابك شدن و تخصصي شدند عملكرد ها نيز اثر بگذارد.

سعادت همچنين با اشاره به ظرفيت كارشناسي كميسيون هاي مجلس اين نقش اين قوه را در اصلاح ساختارهاي اجرايي كشور بسيار تاثيرگذار دانست و گفت: نظام هاي اداري و مهندسي در كشور از نيروهاي فرهيخته و كارآمد تامين مي شوند كه اين ميزان ايده و فكر مي تواند به تمامي شئون مديريتي جامعه كمك كند و با كوچك سازي دولت به اهداف توسعه كشور كمك كند.  

سعادت بر اهميت تعامل ميان شهرداري ها و سازمان نظام مهندسي نيز تاكيد كرد و گفت: اگر مي خواهيم نظام ساخت و ساز و شهرسازي كشور كارآمد باشد لازم است شهرداري ها در مديريت شهري و همچنين تقويت زمينه هاي درآمدزايي با سازمان نظام مهندسي ساختمان تعامل مثمر ثمري داشته باشند. 

استاندار با اشاره به معضل حاشيه نشيني در  8 شهرستان آذربايجان غربي گفت: ركود اقتصادي و حتي خشكسالي موجب مهاجرت روستائيان به حاشيه شهر ها شده و جا دارد سازمان نظام مهندسي با كنترل ساخت و سازها در حاشيه شهرها مانع بروز مشكلات ديگر اجتماعي شود. 

 
پیوست ها
زمان ایجاد 2017/07/18 10:36 ق.ظ  توسط نگین سید ولی زاده 
زمان آخرین تغییر 2017/07/18 10:36 ق.ظ  توسط نگین سید ولی زاده