- محتویات اصلی صفحه
سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي

مصوبات هيئت مديره

جستجو کن
  
> مصوبات هيئت مديره > مصوبات دوره هفتم هيات مديره > اهم مصوبات جلسه عادي و فوق العاده شماره 200و201 مورخ 23/10/96هيات مديره سازمان استان  

مصوبات دوره هفتم هيات مديره: اهم مصوبات جلسه عادي و فوق العاده شماره 200و201 مورخ 23/10/96هيات مديره سازمان استان

 

اهم مصوبات جلسه عادي و فوق العاده شماره 200و201 مورخ 23/10/96هيات مديره سازمان استان  

متن خبر

·         با توجه به آراي مأخوذه در انتخابات مديران و رابطين دفاتر نمايندگي ، مورخه 22/10/ 96 نفرات ذيل از تاريخ ابلاغ به عنوان مدير دفتر نمايندگي مذكور انتخاب گرديدند :

الف) شهرستان اشنويه: جمال خسروي           ب) شهرستان چايپاره: امين داغستاني      

ج) شهرستان پيرانشهر: كريم عزيزي             د) شهرستان شوط: حسين قربان پور  

ذ) شهرستان سردشت: هيمن قربان پور          ز) شهرستان چالدران: نعمت كريمي

ر) شهرستان شاهين دژ: شجاع ابراهيمي         هـ) شهرستان تكاب: جعفر قنبري

·         مجمع عمومي عادي ساليانه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي (نوبت اول در مورخه 28/11/96 و نوبت دوم در تاريخ  17/12/96) برگزار و هيئت مديره نيز حداكثر تا تاريخ 15/11/96  عملكرد يكساله و مدارك لازم براي رفع ايرادات تراز و بيلان سال 95 را به بازرسين ارائه داده  و بازرسين هم نتايج بررسي را تا تاريخ 30/11/96 به هيئت مديره عودت خواهد داد .

·         كميته برنامه و بودجه به اتفاق خزانه دار سازمان، بودجه سال 97 را با هماهنگي كليه دفاترنمايندگي حداكثر تا 30/11/96 به هيئت مديره ارائه خواهد داد .

·         كميته وكميسيون و كارگروه هاي گروه هاي تخصصي و ... نيز گزارش عملكرد خود را به منظور ارائه گزارش هيات مديره در مجمع به سازمان ارائه خواهند داد .

·         اولين جلسه هم انديشي با اعضاء روز چهارشنبه مورخه 27/10/96 با محوريت سيستم ارجاع نظارت هوشمند و كاهش موانع بروكراسي اداري در سازمان برگزار ميگردد.

·         با توجه به عضويت آقاي مهندس فرهاد اكبري در شوراي اسلامي شهر نقده از عضويت گروه تخصصي مكانيك، خارج و آقاي مهندس عباس ملتمس به جاي ايشان انتخاب شدند درضمن با توجه به عضويت مهندس مسعود پاكي در شوراي شهر اروميه، آقاي مهندس افشين عباسي جايگزين ايشان در گروه تخصصي عمران انتخاب شدند.

·         با توجه به اعلام نتايج نظرسنجي برگزاري جشن روز مهندس از اعضا سازمان و عدم موافقت اعضاء با شرايط اعلامي از طرف هيئت مديره مبني بر برگزاري با استفاده از توان مالي اسپانسرها، مقررگرديد كه برگزاري جشن روز مهندس فقط در صورت جذب اعتبار توسط اسپانسر امكان پذير خواهد بود (هم در مركز استان و ساير دفاترنمايندگي)

·         مقررگرديد كميته شهرستانها ، پيشنهاد نحوه اخذ تعرفه خدمات مهندسي و تعداد كار و ظرفيت براي شهرهاي اقماري دفاترنمايندگي، را براي جلسه آتي هيئت مديره ارائه نمايد.

·         تور نمايشگاهي تأسيسات استانبول ( به تاريخ 18 الي 21 بهمن ماه )توسط رياست سازمان به همراه كميته رفاه پس از بررسي بودجه و نياز سنجي آن ، برگزار گردد.

 
پیوست ها
زمان ایجاد 2018/01/23 11:40 ق.ظ  توسط جواد خلیل زادگان 
زمان آخرین تغییر 2018/01/23 11:40 ق.ظ  توسط جواد خلیل زادگان