- محتویات اصلی صفحه
سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي

مصوبات هيئت مديره

جستجو کن
  
> مصوبات هيئت مديره > مصوبات دوره هفتم هيات مديره > اهم مصوبات جلسه عادي و فوق العاده شماره 236و237 مورخ 02/04/97هيات مديره سازمان استان  

مصوبات دوره هفتم هيات مديره: اهم مصوبات جلسه عادي و فوق العاده شماره 236و237 مورخ 02/04/97هيات مديره سازمان استان

 

اهم مصوبات جلسه عادي و فوق العاده شماره 236و237 مورخ 02/04/97هيات مديره سازمان استان 

متن خبر

·      مطابق شيوه نامه ابلاغي وزارت راه و شهرسازي ، مشاوريني كه در پروژه هاي ج و د كار ميكنند ، ملزم به تكميل 4 رشته در مشاور خود مي باشند و به همين منظور 45 روز مهلت جهت تكميل 4رشته به آنها داده مي شود-ضمناً 1 تعداد كار براي مشاورين مطابق مصوبات هيئت مديره در بخش نظارت تعيين مي شود.

·      در خصوص كاركرد مهندسيني كه در بخش طراحي و نظارت پروژه هاي روستايي و زير نظر بنيادمسكن كار ميكنند، مقرر شد كه كاركرد آنان طي استعلام از بنياد مسكن به همراه تعرفه آنها اخذ گردد و عيناً به اداره دارائي منعكس گردد.

·         با افزايش حقوق رؤساي دفاتر نمايندگي تا 25% حقوق  دريافتي فعلي آنها ،  از اول سال 97 موافقت به عمل آمد.

·      مطابق فرم پيوستي ( پيشنهادي از طرف امور مالي) مقرر گرديد كه مطابق فرم مذكور از ابتدا اسامي ناظرين و به همراه شماره حساب به مالك داده شود تا با مراجعه به بانك مستقيما حق الزحمه ناظرين به حساب واسط ناظرين واريز شود.(فعلا فقط در شهرستان اروميه)

·      در خصوص نامه راه و شهرسازي مبني بر عدم دريافت حق الزحمه نظار از كارفرمايان، با عنايت به اينكه در سازمان پول به حساب واسط ناظرين واريز ميگردد جوابيه لازم تهيه و به اداره راه وشهرسازي ارسال گردد.

·      با توجه به درخواست برخي از دفاتر مهندسي در خصوص بروز برخي از مشكلات در گروه هاي ساختماني الف و ب ، مقرر گرديد كه براي نقشه هاي گروه ب زير 400 متر مربع هم دوكار مورد توافق ناظر و كارفرما قرار گيرد و به سازمان معرفي گردد.

·         در خصوص نامه واحد خدمات مهندسي مصوب گرديد:

-تعرفه نقشه هاي گروه الف با توجه به تك امضايي شدن، به خاطر حذف تاسيسات برقي و مكانيك،20% از تعرفه گروه الف يعني 351590 ريال كسر شود به عنوان تعرفه جديد ابلاغ و اجرا گردد. و مهندس ناظر موظف به تكميل و تاييد شناسنامه فني و ملكي در بخش تاسيسات برقي و مكانيكي مي باشد.

-نقشه هاي زير 100 متر مربع به روال قبلي و تاريخ اجراي مصوبه گروه الف 1/4/97 باشد.

·      باعنايت به دستور راه و شهرسازي و  به علت انتخاب  بازرسين و درنيمه دوم سال و عدم ارائه گزارش و اعلام نظر بازرسين در خصوص تراز و بيلان سال 96برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه به بعد از برگزاري انتخابات (نيمه دوم سال ) موكول گرديد.

·         نتايج مناقصات بازگشايي شده دفاتر نمايندگي شهرستانهاي خوي-نقده و بوكان در جلسه قرائت و به تصويب رسيد.

·      مصوب گرديد كه بنا به دستور اكيد هيئت اجرايي و دستگاه نظارت برگزاري انتخابات ، برگزاري دوره هاي توجيهي براي ورود به حرفه براي قبولين مهر 96 كنسل و بدون برگزاري اين دوره ها پروانه هاي اشتغال اعطا گردد.

·      با توجه به استعفاي آقاي هاشمي از سرپرستي امور مالي مقرر گرديد جهت جايگزيني و جذب مدير امور مالي با شرايطي كه هيئت رئيسه و كميته استخدامي تعيين مي كنند انجام پذيرد. ضمنا خانم فتحي تا انتخاب نفر جديد سرپرست امور مالي مي گردد.

·      نامه دفتر پيرانشهر در خصوص واگذاري  واحد بالائي دفتر نمايندگي مطرح و مقرر گرديد خزانه دار سازمان نسبت به گزارش در خصوص اعتبار پيش بيني شده به هيئت مديره جهت تصميم گيري ارائه نمايد.

·      در خصوص نامه دفتر نمايندگي مهاباد مبني بر نحوه خدمات مهندسي براي پروژه هاي شهرك صنعتي ضمن اصلاح نامه 107172/ص/92 - 18/7/92 سازمان براي پروژه هاي بالاي 3000 متر مربع مجري ذيصلاح با همان شرايط حاكم به ناظر و طراح الزامي است.

·      نامه كميسيون هدايت و ارزيابي كارشناسان ماده 27 در خصوص برگزاري دوره هاي اموزشي ضمن موافقت با برگزاري دوره هاي مذكور، مقرر گرديد باعنايت به نامه اداره راه و شهرسازي برگزاي آن به بعد از انتخابات هيئت مديره موكول  گردد.

 
پیوست ها
زمان ایجاد 2018/07/02 02:47 ب.ظ  توسط جواد خلیل زادگان 
زمان آخرین تغییر 2018/07/02 02:47 ب.ظ  توسط جواد خلیل زادگان