- محتویات اصلی صفحه
سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي

مصوبات هيئت مديره

جستجو کن
  
> مصوبات هيئت مديره > مصوبات دوره هفتم هيات مديره > اهم مصوبات جلسه عادي شماره 244 مورخ 23/04/97هيات مديره سازمان استان  

مصوبات دوره هفتم هيات مديره: اهم مصوبات جلسه عادي شماره 244 مورخ 23/04/97هيات مديره سازمان استان

 

اهم مصوبات جلسه عادي شماره 244 مورخ 23/04/97هيات مديره سازمان استان 

متن خبر

·      با پيشنهاد هيئت رئيسه در خصوص افزايش يك كار ديگر براي اشخاص حقيقي و حقوقي تا پايان شهريور 97 با لحاظ 20% دوم كه به هيئت رئيسه سازمان بر اساس آمار كاركرد تفويض مي گردد، موافقت به عمل آمد.

·      در خصوص نامه شماره 28-97 مورخ 14/4/97 رياست هيئت اجرائي در خصوص هزينه هاي انتخابات مصوب گرديد تا ابلاغ مصوبه شوراي مركزي در اين رابطه به صورت علي الحساب با اختيار و هماهنگي رياست سازمان در حد نظامنامه مالي معاملاتي موارد نياز هيئت اجرائي پرداخت گردد.

·      با استعفاي آقاي مهندس آرمان كريمي با توجه به ثبت نامه ايشان و انتخابات دوره هشتم هيئت مديره، از هيئت رئيسه دفتر نمايندگي مهاباد موافقت به عمل مي آيد.

·      در خصوص نامه دفتر نمايندگي مهاباد مبني بر واگذاري و تبديل به احسن ساختمان نيمه كاره آن دفتر مقرر گرديد كه آقايان نجاتي-فريدوني-خوش نيت پس از بازديد از محل و بررسي اظهارات و مدارك دفتر نمايندگي نتيجه را جهت تصميم گيري به هيئت مديره ارائه نمايند.

·      با توجه به نامه مديريت اجرايي سازمان در خصوص لزوم تجهيز شبكه برق اضطراري ساختمان، با خريد يك دستگاه ژنراتور موافقت به عمل آمد.

·         با پيشنهادات كارگروه ترويج وپايش اخلاق حرفه اي به شرح ذيل موافقت به عمل آمد.

-        تهيه و نصب بنر استند اصل اخلاق حرفه اي در كليه دفاتر نمايندگي سازمان استان در معرض ديد عموم مراجعين به سازمان

-      تهيه و نصب صندوق انتقادات و پيشنهادات در دفاتر و جمع بندي ماهيانه توسط رؤساي دفاتر و ارسال آن به كارگروه اخلاق حرفه اي

-        اطلاع رساني از اصول اخلاق حرفه اي و نظامنامه رفتار حرفه اي در كانال و سايت سازمان به طور منظم ( هفته اي دو مرتبه)

-      يك ماه قبل از پايان مدت قرارداد نظارتي كه به صورت سيستمي به صورت پيامك ضرورت تمديد قرارداد به ناظرين و واحد كنترل اطلاع رساني شود.

-        به منظور شفافيت امور آخرين هزينه خدمات مهندسي گروههاي مختف سازمان در معرض عموم قرار گيرد.

-      در موارد تغيير مهندس ناظر پروژه صورتجلسه تعيين فصل مشترك كارهاي نظارتي قبل و آتي بين ناظرين اول و بعدي تحت نظر واحد كنترل نظارت تهيه و در پرونده نظارتي پروژه ثبت وضبط گردد

-        براي كاهش نارضايي ارباب رجوع در بروكراسي مجدد جريان گاز كميته محترم گاز ضمن بررسي پيشنهادات لازم را ارائه نمايد.

-      به منظور گراميداشت مهندساني كه خدمات حرفه اي را به نحو شايسته ارائه نمايد مقرر گرديد واحدهاي طرح و نظارت  پيشنهاد مشترك به هيئت مديره ارائه نمايد.

 
پیوست ها
زمان ایجاد 2018/07/21 04:29 ب.ظ  توسط جواد خلیل زادگان 
زمان آخرین تغییر 2018/07/21 04:29 ب.ظ  توسط جواد خلیل زادگان