- محتویات اصلی صفحه
سازمان نظام مهندسي ساختمان استان آذربايجان غربي

انتخابات دوره هفتم سازمان

جستجو کن
  
انتخابات دوره هفتم سازمان > رشته عمران > سعيدوندكشگي  

رشته عمران: سعيدوندكشگي

عكس

 

نام خانوادگي

سعيدوندكشگي 

نام

سيما 

رشته مهندسي

عمران 

رزومه

مشخصات فردی و وضعیت متاهل و فرزندان:

سیما سعیدوند کشگی

فرزند: تقی

ش.ش : 1922

متولد:30/10/1358

متاهل دارای دو فرزند

کاردانی از دانشگاه ارومیه کارشناس ناپیوسته عمران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز کارشناسی ارشد از دانشگاه ازاد شبستر

سوابق شغلی و مدیریت:

1-      ناظر وناظر عالیه پروژه های بنیاد مسکن ومسکن مهر از سال 86 در شهرستان خوی

2-      مدرس دانشگاه آراد اسلامی واحد خوی و واحد سما ارومیه

3-      مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت راه و ساختمانی اروم بتن نقش

موضوع پایان نامه:

بهینه سازی قاب های خمشی فولادی با در نظر گیری اندرکنش خاک و سازه

اهداف کلان :

1-      بهینه سازی شاخص های کمی و کیفی در ساخت و ساز و دستییابی به ایمنی ، صنعتی سازی و مستحکم سازی ، بهره دهی مناسب از منابع و مواد و انرژی با اقدام به برنامه ریزی در حوزه وظایف و اختیارات نظام مهندسی .

2-      همایت اجتماعی و حقوقی از اعضای نظام مهندسی ساختمان ( از جمله بیمه تأمین اجتماعی اعضای سازمان ، نامتعارفی تعرفه های وضع شده یه خصوص در حوزه مجریان و ... ) و دفاع از حیثیت و حقوق حقه آنان و همچنین دفاع از حقوق متقابل جامعه به عنوان مصرف کنندگان در بخش ساختمان ، طرح های شهری از سازمان های متوالی ساخت و ساز شهری همچون شهرداری ها و ...

3-      ضرورت توجه به توسعه فعالیت های برونگرا و نیز صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان نسبت به فراهم ساختن بستر های مناسب صادراتی در بازارهای هدف با اولویت همسایگان با هدف ایجاد بسترهای تعامل .

4-      ارتقاء شاخص های ارزیابی کیفی با رویکرد کمی سازی و استاندارد سازی فعالی های ارزیابی جهت جلوگیری از برداشت و اضهار نظر های سلیقه ای و یا اعمال خلاف اخلاق حرفه ای در نظارت های سازمان بر پروژه ها .

5-      شفاف سازی و اطلاع رسانی در تمام حوزه های تصمیم سازی ،برنامه ریزی ، اجرایی بخصوص در حوزه کثر و ثبت سهمیه در قالب استقرار سامانه اطلاع رسانی و مشاهده اقدامات .

6-      ساماندهی به وضعیت حقوقی و نحوه فعالیت های مجریان به عنوان آسییب پذیر ترین قشر جامعه مهندسی در حال حاضر ، با بهره گیری از خرد جمعی و حقوقدانان مجرب جهت برون رفت از ریسک های بالقوه مجری گری در قرار داد ها به عنوان ضرورت مهم جامعه مهندسان مجری .

7-      آسیب شناسی و تحلیل اقدامات و رویه های فعلی سازمان با رویکرد اخذ بازخورد در راستای بهینه سازی و تقویت نقاط قوت و مرتفع سازی نقاط ضعف سازمان با تکیه بر خرد جمعی و دانش روز ، تجربیات گذشته و جمع بندی و برنامه ریزی اصلاح سازمانی .

8-      پاسخگویی و احیای رفتار و تعامل و منش مناسب و حسن برخورد مدیران ، کارکنان ودست اندرکاران سازمان با جامعه فهیم وفرهیخته مهندسی و برخورد و رفتاری در شان و منزلت جامعه مهندسی .

9-      ارتقاء و سازماندهی ظرفیت کمی و کیفی برنامه های رفاهی آموزشی ، ورزشی و فرهنگی سازمان نظام مهندسی بصورت عملی و واقعی در حد شان جامعه مهندسی .

10-   ایجاد بستر و خواستگاه استفاده از دانش های مدیریتی از جمله مهندسی ارزش ، اقتصاد مهندسی ، مدیریت ریسک ، مدیریت زمان ،مدیریت یکپارچگی پروژه ،مدیریت ذینفعان ومدیریت کیفیت و... در سازمان بعنوان تکمیل کننده حلقه گمشده دستیابی جامعه به اهداف مسکن مهندسی ساز .

11-   تدوین راهکارها و جایگزینی نظام کنترل فرایندهای ساخت ، در نظارتهای سازمان به عنوان کنترل های کیغیتی با رویکرد به حداقل رساندن آسیب ها و اشتباهات به عنوان مئل های مرسوم دنیا در جهت بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی .

 

رديف

 
پیوست ها
زمان ایجاد 2015/09/28 02:18 ب.ظ  توسط مهدی کلاهی 
زمان آخرین تغییر 2015/10/06 02:19 ب.ظ  توسط نسیم جابری